Brev:
Fennikelfrø til baby og børn
15. juli 2004
Alder:
1 mdr.
Fennikelfrø til baby og børn
Jeg har en datter på 5 uger, der blev født ved kejsersnit ca. 3 uger før termin. Hun er meget urolig, når hun skal sove - arme og ben "cykler" rundt. Jeg går ud fra at det er p.g.a. mave kneb, som hun har haft siden hun var 4 dage gammel.
Mit spørgsmål er om jeg kan give hende fennikelfrø overhældt med kogende vand, som sies i kaffefilter og afkøles, tilsat lidt rørsukker...Har hørt at dette skulle hjælpe.